یوگا

آموزش یوگا

یوگا

آموزش یوگا

آموزش یوگا ومدیتیشن


آموزش یوگا ومدیتیشن



یوگا ورزشی جسمی وروانی(فکری) میباشد که در شبه قاره هند وتوسط هندوها بوجود آمده است یوگا از طرفی به معنای (کنترل کردن)آمده است و در آن صورت یوگا را میتوان علم کنترل امواج فکر و علم مهار قوای تن وذهن به منظور تسلطی همه جانبه بر توان بلقوه خود دانست.
در این صورت به (روش)این دانش که همانا کنترل قوای تن وفکر است تاکید میشود .با توجه به چنین درکی یوگادر کتاب شاندیلیوپانیشاد(shandilyopanishad)این گونه تعریف شده است:
یوگا عبارت از کنترل امواج ذهنی است. از طرف دیگرمیتوان یوگا را به معنای نظاره کردن و دیدن در نظر گرفت که درنتیجه یوگا علم نظاره خودشناسی است.
بدین ترتیب غایب این دانش آشکار میشود. یعنی واقع شدن در طبیعت اصیل خویش و شکافتن تمامی حجابهای نفسانی .
بر همین اساس در باگاوادگیتا(bhagavad gita)اوج یوگا رویت ذات درونی ازطریق ذهن پاک وخالص شده توصیف شده است وسر انجام یوگا را به معنی (وصل ویکی شدن)نیز ترجمه کرده اند که در آن صورت غرض از انجام تمرینات
یوگا آشکاروهویدا میشود.
به این معنا یوگا عبارت است از عملکرد هماهنگ قوای فردی و اتحاد قوای ذهنی با قوای حیاتی تن و حواس که منجر به تلخیص انرژی توسعه آگاهی و در نهایت اتحاد با آگاهی متعال خواهد شد. یوگا دارای ابعاد فلسفی و در عین حال کاربردی می باشد. به گفته کارشناسان این ورزش فلسفه یوگا با روح درونی انسان گیتی و چگونگی ارتباط و پیوستگی این دو سروکار دارد. تمرینات یوگا می تواند روح انسان را تقویت کند وآن را به آفریننده جهان هستی نزدیکتر کند تا بدین صورت انسان از لحاظ روحی درک بیشتری به خود و خدای خود داشته باشد.
ما در دو بخش اول این نرم افزار آموزشی به تمرینات یوگا می پردازیم و سپس در فصل سوم شما را با مدتیشن و مهارتهای آن آشنا میسازیم
1_جنب وجوش 2_تمرکز3_خلاقیت 4_شروع حرکات انعکاسی 5_تسلیم شدن 6_اعتقادات 7_ضمیمه 8_کسب قدرت 9_مدتیشن 10_بدن اتری 11_هرم وقدرت هرم 12_سفر به درون 13_چشم سوم و...

قیمت: 7,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش یوگا ومدیتیشن، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش یوگا ومدیتیشن


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد