یوگا

آموزش یوگا

یوگا

آموزش یوگا

آموزش یوگای صورت


آموزش یوگای صورت




صورت و اندام خود را شادابتر و جوانتر کنید و به انها حالت ببخشید

مایلید دوست داشتنی تر جلوه کنید

اگر مایلید چهره ای گرم و جذاب و خوش حالت داشته باشید

اگر مایلید جوانی و طراوت صورت و گردن خویش را داشته باشید

اگر مایلید با تقوقت حالات و حرکات صورت و بدن ، خود را برای بازیگری در سینما و تلویزیون اماده کنید

و بالاخره اگر مایلید شاداب و تندرست بمانید و به پیری زودرس مبتلا نشوید باید بگویم کتب مناسبی را انتخاب کرده اید

یوگای صورت


آیا می دانید آنها که نسبت به سنشان جوانتر به نظر می رسند هر روز عضلات و مفاصل صورت خود را ورزش می دهند؟

با ورزش صورت و آیروبیک ماهیچه های چهره آنها را عادت دهید تا خون و اکسیژن بیشتری را به سمت خود جذب کنند.

راز جذابیت بسیاری از افراد حتی تا زمان پیری بازی مخفیانه آنها با عضلات و ماهیچه‏‏ های صورتشان است؟ آنها دائم در خلوت در حال تمرین و ورزیده سازی عضلات چهره خود هستند.

با داشتن چهره ای جوان و شاداب در اجتماع با اعتماد به نفس بیشتری ظاهر شوید.

مگر غیر این است که در برخوردهای اجتماعی کسی که مسن است اما صورتی جوان و شاداب نسبت به هم سن و سال های خود دارد محبوبتر است و بیشتر افراد را گرد خود جمع می کند؟

زیبایی یعنی سفیدی و شفافیت پوست ، نبودن چین و چروک و لک و جوش روی صورت، تناسب و سرجای خود بودن عضلات و ماهیچه ها، نداشتن غبغب ، افتاده نبودن گونه ها ، سربالا بودن و کشیده بودن بینی و اطراف آن ، خوش فرمی لب و چانه ، ورزیده بودن عضلات چشم ، پف نداشتن زیر چشم و.... همه این ها با یوگای صورت به راحتی فراهم می شود.

بدنیست بدانید که بعد از جراحی های زیبایی روی صورت ، برای بازگرداندن عضلات صورت به حالت طبیعی ، یک سلسله ورزش ها تحت عنوان فیزیوتراپی چهره باید انجام شود. آیا می دانید این ورزش ها را بدون نیاز به جراحی و همین الان هم می توانید انجام دهید و آیا از همه مهم تر می دانید که تاثیر اصلی روی زیبایی نهایی شما را همین ورزش صورت تعیین می کند؟

آیا می دانید وقتی به طور مرتب و منظم روی عضلات و مفاصل صورت خود کار می کنید خون تازه و اکسیژن دار بیشتری به سمت مغز شما روانه می شود و ذهن شما هشیارتر و سرحال تر می شود؟

جالب است بدانید هر وقت عضلات صورت خود را با یوگای صورت و یا حرکات قدرتی ورزش صورت ورزیده می کنید ، برای مدت ها پس از آن عضلات و چهره شما خاطره آن حرکات را به خاطر می سپارند و شما حتی هنگام خواب هم چهره ای زیبا و جذاب جوانی خود را حفظ می کنید؟

کسی که بوگای صورت کار می کند به دلیل خون رسانی و جاری شدن دائم خون تازه و حاوی اکسیژن و مواد غذایی سالم سلول های صورت تمیز تر و سالم تری بدست می آورد و به مرور پوستی شفاف و بدون لک و جوش نصیبش میشود. کثافات و آلودگی ها به سرعت جذب خون شده و یا از منافذ باز شده به صورت عرق خارج می شود و سلامتی چهره نیز خود به خود فراهم می شود.

یوگای صورت باعث می شود کنترل بیشتری روی عضلات دهان و حنجره خود داشته باشید و صدای شما نیز به مرور جوان تر و کنترل شده تر و پر احساس تر و متناسب با چهره جوانتر شده شما می شود.

هیچ تضمینی وجود ندارد که بعد از جراحی های پرخطر وپرهزینه و رنج آور عضلات صورت ، شما بتوانید به چهره زیبای آرمانی خود برسید و از همه مهم تر هیچ ضمانتی وجود ندارد که بعد از چند ماه پیرشدن و فرسودگی و آب شدن و از شکل افتادن عضلات چهره شما سرعت بیشتری نگیرد. این درحالی است که نتیجه یوگا و ورزش صورت دائمی و ابدی است و شما می توانید تا آخر عمر از داشتن یک چهره زیبا و بسیار جوانتر از سن و سالتان لذت ببرید.

هیچ به این فکر کرده اید که فرزندان و همسر و دوستان شما از اینکه شما جوانتر از سن و سال خود هستید و زیبایی و جذابیت جوانی خود را همچنان حفظ کرده اید چقدر به خود خواهند بالید و چه قدر به زندگی امیدوار می شوند؟








این تکنیک زیبا سازی به یک اندازه در اختیار همه پسران و دختران و زنان و مردان جامعه ، صرف نظر از درآمد و وضعیت اجتماعی آنهاست.



کسی که فقیر است می تواند به کمک یوگای صورت به چهره جذاب و گیرایی دست یابد که فرد ثروتمند با ده ها جراحی و کرم و پماد و آمپول هم نتواند به آن برسد.

یوگای صورت را در هر زمانی از روز می توان انجام داد. اجرای تکنیک های آن به مکان خاصی نیاز ندارد و می توانید آن ها را در همه جا ، پشت میز خود در اداره ، در اتاق استراحت ، در داخل اتومبیل ، و حتی در گوشه ای از پارک انجام دهید.


اگر همین امروز شما را به یک میهمانی بزرگ دعوت کرده اند و یا قرار است با فردی مهم دیدار کنید. فرصت را از دست ندهید سریع یک جای خلوت گیر بیاورید و حرکات اساسی یوگای صورت را انجام دهید. یک ربع تمرین برای ایجاد تفاوتی محسوس و شگفت انگیز روی چهره شما نسبت به حالت قبلی کفایت می کند.سرعت تاثیر یوگای صورت خارق العاده است.

بعد از یک روز کار سخت ، چهره شما افسرده می شود. فقط با نیم ساعت ورزش و ماساژ صورت می توانید آرامش و زیبایی را به همسر و فرزندان خود هدیه دهید.

آیا می دانید دوره کامل ماساژ صورت و همچنین ماساژ با عسل نیز در داخل این مجموعه قرار دارد و در نوع خود بی نظیر است.

یوگای صورت فقط مخصوص خانم ها و دختران و پسران جوان نیست.آقایان هم می توانند در هر سن و سالی از این ورزش برای زیباتر ماندن و حفظ چهره جوانی خود بهره جویند.




سرعت از بین رفتن غبغب به طور دائمی در یوگای صورت حیرت انگیز است.

قیمت: 2,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش یوگای صورت ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش یوگای صورت


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد