یوگا

آموزش یوگا

یوگا

آموزش یوگا

آموزش یوگای چربی سوز


آموزش یوگای چربی سوز



یوگا شکلی از ورزش میباشد که بر پایه اعتقادی بنـا شـده اسـت کـه بـدن و تنـفـس ارتـبـاط تـنـگاتنگی با ذهن و فکر دارند. با کنترل تنفس و نـگاه داشـتـن بدن در وضعیتهای ثابت یا همان "آساناس" یوگا ایجاد توازن(هارمونی) می کند.اساتید یـوگـا قادر به ناپـدیـد شدن و یا بـلـنـد شـدن از روی سـطح زمـیـن نیستنـد.امـا آنها میتوانند کارهای غیر عادی و شـگفت آور مـتـعـددی هـمچـون نـگاهـداشتن نفسهایشان برای سـاعـتـها و یـا کند کردن ضربان قلبشان ، انجام دهند.

تمرین یوگا شامل 5 عنصر کلیدی میباشد: تنفس مناسب , تمرین, تمدد اعصـاب, رژیـم غذایی, تفکر مثبت و تعمق (مدیتیشن). تمرینها - و یا آساناس- به قـصـد بـرطـرف کردن گرفتگی عضلات, استحکام اندامهای داخلی و بهبود انعطاف پذیری مـفاصل و ربـاطـهـای بدن طرحریزی شده اند.این مجموعه به شکلی تخصصی بکارگیری یوگا را در زدودن چربی های زائد بدن آموزش می دهد.با یادگیری این تمرینات می توانید نشاط و سالامتی را بهمراه اندامی مناسب تجربه نمائید.این مجموعه آموزشی به صورت VCD در دسترس علاقمندان می باشد.


خرید پستی: شما برای خرید محصول فوق میتوانید با تکمیل فرم خرید پستی، ابتدا سفارش خود را درب منزل یا محل کار در هر جای ایران تحویل گرفته و سپس پول آن را به مامور پست بدهید

قیمت: 6,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش یوگای چربی سوز ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش یوگای چربی سوز


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد