یوگا

آموزش یوگا

یوگا

آموزش یوگا

آموزش یوگا


آموزش یوگا




این مجموعه آموزشی شامل آموزش یوگا - یوگانیدرا - یوگای کودکان - مدیتیشن در 9 سی دی به صورت فیلم

آموزش توسط مربی های خارجی و ایرانی به بهترین صورت

لغت *یوگا* بمعنای *اتحاد* است.

یوگا شکلی از ورزش میباشد که بر پایه اعتقادی بنـا شـده اسـت کـه بـدن و تنـفـس ارتـبـاط تـنـگاتنگی با ذهن و فکر دارند. باکنترل تنفس و نـگاه داشـتـن بدن در وضعیتهای ثابت یا همان *آساناس* یوگا ایجاد توازن(هارمونی) می کند.

به هرحال یوگا سحر و جادو نیست. یوگی ها (اساتید یـوگـا) قادر به ناپـدیـد شدن و یا بـلـنـد شـدن از روی سـطح زمـیـن نیستنـد. امـا آنها میتوانند کارهای غیر عادی و شـگفت آور مـتـعـددی هـمچـون نـگاهـداشتن نفسهایشان برای سـاعـتـها و یـا کند کردن ضربان قلبشان به منظور تقلید حالت مرگ، انجام دهند. تمرین یوگا شامل 5 عنصر کلیدی میباشد: تنفس مناسب , تمرین, تمدد اعصـاب, رژیـم غذایی, تفکر مثبت و تعمق (مدیتیشن). تمرینها - و یا آساناس- به قـصـد بـرطـرف کردن گرفتگی عضلات, استحکام اندامهای داخلی و بهبود انعطاف پذیری مـفاصل و ربـاطـهـای بدن طرحریزی شده اند. آشنایی با اصول اولیه آمادگی جسمانی برای مقابله با استرس حرکات و نرمش برای تمرکز و آرامش نمایش حرکات یوگا توسط مربی های اروپایی و ایرانی از سطح مبتدی تا سطح کاملا پیشرفته

این مجموعه شامل 9 حلقه سی دی می باشد

قیمت: 8,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش یوگا، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش یوگا


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد